Nederlandstalig support

Bij vragen en uitdagingen kunt u contact opnemen met onze supportafdeling in Diessen, Nederlandstalig. U kunt een vraag of uitdaging bij ons melden:

Onderhoud

Heeft u lopend onderhoud op uw BackupAssist licentie? Dan heeft u recht op support per telefoon of e-mail, tijdens kantooruren. Onder onderhoud valt niet:
  • Uitvoeren van installaties of upgrades/updates
  • Werkzaamheden buiten kantooruren
  • Werkzaamheden op locatie

Prijzen

Prijzen (buiten onderhoud)

Voor werkzaamheden buiten onderhoud vallen worden kosten gerekend. Deze worden voorafgaand aan de werkzaamheden altijd met u gecommuniceerd (geen verassingen achteraf dus).

Onze tarieven* zijn:

  • Starttarief: €75,- (inclusief 30 minuten support)
  • Na de eerste 30 minuten van het starttarief wordt een 15-minuten tarief gerekend van €25,-.
  • Reiskosten: €200,-

*Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw

Buiten kantooruren

Toeslagen op prijzen

Buiten reguliere kantooruren gelden toeslagen Op werkdagen
  • 17:00 – 20:00 uur: 150%
  • 20:00 – 23:00 uur: 175%
  • 23:00 – 7:00 uur: 200%
  • 7:00 – 9:00 uur: 150%
Weekenden en feestdagen
  • zaterdag van 7:00 – 23:00: 175%
  • zon- en feestdagen van 7:00 – 23:00: 200%

beschikbaarheid buiten kantooruren

Support buiten reguliere kantoortijden wordt altijd vooraf overlegd. Deze support kan alleen geleverd worden als er op die tijd een supportmedewerker beschikbaar is die gemachtigd en bevoegd is deze werkzaamheden uit te voeren.