Zelf zoeken? Ga naar de knowledgebase……

BackupAssist WFH

Work from Home backup en recovery

BackupAssist 

Classic Backups voor Windows Servers

BackupAssist ER

Express Recovery & Expert Response

BackupAssist 365

Office 365 en IMAP mailbox backup

Support & ondersteuning

BackupAssist Classic & WFH Nederlandse ondersteuning.

Diagnostics? Deze kunt u als volgt opmaken:

1. Start menu ‘Help’ -> ‘Feedback and Support’
2. In het ‘BackupAssist – Support’ venster, kies voor ‘Contact Support’
3. In het volgende ‘BackupAssist – Support’
venster vul de volgende gegevens in:
4. Uw email-adres
5. In het ‘Subject’ veld, een korte omschrijving, (LET OP) voorafgaand door de letters STR:
    STR: is essentieel om de diagnostics rechtstreeks naar ons te verzenden.
6. In het veld ‘Message’ een zo uitgebreid mogelijke omschrijving.
7. Selecteer ook de checkbox ‘Submit system diagnostics with your query’
8. Kies ‘Send’ om de diagnostics te verzenden.

 
BA_Classic_Support
klik om afbeelding te vergroten

BackupAssist ER Nederlandse ondersteuning.

Diagnostics voor ER? Deze kunt u als volgt opmaken:

1. Selecteer in de rechterbovenhoek het ?
2. In het ‘BackupAssist – Support’ venster, kies voor ‘Contact Support’
3. In het volgende ‘BackupAssist – Support’
venster vul de volgende gegevens in:
4. Uw email-adres
5. In het ‘Subject’ veld, een korte omschrijving, (LET OP) voorafgaand door de letters STR:
    STR: is essentieel om de diagnostics rechtstreeks naar ons te verzenden.
6. In het veld ‘Message’ een zo uitgebreid mogelijke omschrijving.
7. Selecteer ook de checkbox ‘Submit system diagnostics with your query’
8. Kies ‘Send’ om de diagnostics te verzenden.

Support_BackupAssist_ER
klik om afbeelding te vergroten